نرم افزار تلفن گویای هوشمند i-TELL

ااين محصول در ويرايشهاي متنوعي قابل ارائه مي باشد. نرم افزار قادر به ايجاد اپراتورهاي مجازي بوده که امر پاسخگويي را بصورت خودکار ميسر مي گرداند. علاوه بر سرويسهاي معمول نرم افزارهاي منشي تلفني از جمله پاسخگويي اوليه، تصميم گيري بر اساس اعداد فشرده شده در حالت تن و انتقال مکالمه، اين نرم افزار قادر است با تماس با بانکهاي اطلاعاتي و قدرت تجزيه و تحليل داده ها، خدمات بيشماري را به افراد ارائه نمايد. درحقيقت اين سيستم بر مبناي ايده ایجاد امکان بهره‌گیری از تمام قدرت يک کامپيوتر تنها با استفاده از يک خط و گوشي ساده تلفن طراحي و پياده‌سازي شده است. به عنوان مثال در ادارات، اطلاع از وضعيت پرونده هاي ارباب رجوع، راهنمايي صوتي روالهاي خدمات مختلف سازمان و مدارک و شرايط مورد نياز هر روال و بسياري از مراحل ارائه خدمات به ارباب رجوع را مي‌توان از طريق اين سيستم انجام داد.
در شرکتهاي ارائه دهنده خدمات، سيستم رفع اشکال خودکار به شکل ورود کد خطا و شنيدن راهنمايي لازم جهت رفع خطا، ارائه پيش فاکتور به شکل ورود اطلاعات پارامترهاي دستگاه مورد نياز و شنيدن برآورد هزينه محاسبه شده، انجام محاسبات مهندسي و شنيدن نتيجه محاسبه پس از ورود پارامترهاي لازم و ... مي تواند مورد استفاده قرار گيرد که به موارد فوق قابليت ارائه اطلاعات از طريق فکس را نيز مي توان افزود.
همچنين اين نرم افزار قادر به برقراري تماس تلفني با مشترکين جهت ارائه خدمات صوتي يا اطلاعاتي است. بطور مثال در ادارات مي توان به افرادي که نوبت ثبت نام آنها فرارسيده است بصورت تلفني اطلاع داد بطوري که تلفن شخص توسط نرم افزار بطور خودکار شماره گيري مي شود و پس از برداشتن گوشي پيام مورد نظر براي شخص پخش خواهد شد که استفاده از اينگونه سيستمها مي تواند نقش مهمي در اطلاع رساني وسيع و سريع ايفا نمايد.
با انتخاب و افزودن سیستم اطلاع رسانی از طریق ارسال SMS، این پکیج‌ را کامل‌تر دراختیار خواهید داشت.

از نکات جالب این نرم افزار می توان به امکان استفاده دو طرفه (مدیریت تماس های ورودی - مدیریت تماس های خروجی) اشاره نمود.

 



صفحه اصلی     |     درباره ما     |     خدمات     |     تازه ها     |     محصولات     |     تماس با ما
Copyright © SSD INC, 2005-2007 |  LiftCAD |